CC-claener installeren

Dieter DiiN op tele2.nl
Wo Feb 3 12:12:09 GMT 2010

Op dinsdag 02-02-2010 om 21:40 uur [tijdzone +0100], schreef
niels.egberts op gmail.com:

> Heb je hier een bron voor? Ik heb namelijk nog nooit iemand gezien die
> kon bewijzen dat hij de data nog kon terughalen nadat er 1x shred over
> de volledige schijf is gegaan.

Jammer genoeg werkt het niet zo dat iemand iets moet bewijzen. Jij zou
het bijvoorbeeld wel kunnen bewijzen. Je bewerkt een schijf met 1x
shred, die stuur je op naar b.v. de grootste firma voor data recovery,
Ontrack, geloof ik, en je gaat dan hier vertellen of het gelukt is. Het
gaat je ongetwijfeld een flink bedrag kosten, maar dan weten wij het
ook :-) en ik ben er wel benieuwd naar.

Groet, Dieter.