CC-claener installeren

niels.egberts op gmail.com niels.egberts op gmail.com
Wo Feb 3 08:08:25 GMT 2010

2010/2/2 Steven Leeman <steven op leeman.be>:

> http://www.piriform.com/recuva
> bijvoorbeeld?

Ik weet geen linux-versies van dat soort programma's maar ik weet idd
wel dat je bestanden terug kan halen die verwijderd zijn. Maar ik
vroeg of er ook mensen zijn die bestanden kunnen terughalen nadat er
shred of random data over de volledige schijf is gegaan.

Niels.