CC-claener installeren

Marc Coevoet sintsixtus op gmail.com
Di Feb 2 20:52:51 GMT 2010

niels.egberts op gmail.com schreef:

> Heb je hier een bron voor? Ik heb namelijk nog nooit iemand gezien die
> kon bewijzen dat hij de data nog kon terughalen nadat er 1x shred over
> de volledige schijf is gegaan.
>
> Niels.

Ze hebben blijkbaar iemand nog niet opgesloten als paranoide
schizofrene, die maar paranoia rondzaait...

Het is toch wel erg vandaag, zeggen dat je achtervolgd wordt door MS
aandeelhouders omdat je geen dos meer wil redden is genoeg om even
binnen te zitten, en ja, gepensioneerd te raken.  Maar dan heb je plots
geen zorgen meer.

Marc

http://shortwave.tk