CC-claener installeren

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Di Feb 2 09:29:32 GMT 2010

Op dinsdag 02-02-2010 om 10:07 uur [tijdzone +0100], schreef alain:
> Hallo
>
> Het is bewezen dat het minimum 7 x overschreven moet worden.
> moet je dit dan zelf 7 keren uitvoeren...het gaat zelf verder.... dat
> zij nu al tot 32 maal overschrijven.
> ik denk, dat dan een klein programmetje het werk beter zal doen.

Voor het volledig wissen van mijn harde schijven, voordat ik ze afdank,
bijvoorbeeld omdat ze te klein zijn geworden, gebruik ik dban.

Zie http://www.dban.org/about

Heeft niets met Linux of Windows te maken, al zal het mogelijk wel Linux
gebruiken als besturing ...

Veel succes ermee.

Jaap