CC-claener installeren

alain northseadiving op telenet.be
Di Feb 2 08:37:20 GMT 2010

Ja natuurlijk doet hij dit...de rotzooi eruit halen.

Maar die kan  ook, je harde schijf volledig uitwissen en volledig
overschrijven met nullen.
Zodat het onmogelijk is om te achterhalen wat er vroeger op stond.

Vb :Een dokter  of notaris die zijn lap-top wil verkopen of aan zijn
kinderen te wilt geven.
      Maar dat hij zeker wil zijn dat de vroegere opgeslagen dossier
niet meer leesbaar kunnen gemaakt worden.

Formatteren of uitwissen is niet voldoende...gelijk welke dienst
(politie , gerecht of belastingen ) kunnen dit
heel snel terug bovenhalen.

dus CC-cleaner of vb...kill-disk kan dit volledig voorkomen.

dus ie er een linux programma die dit kan.

Alain