zoekt player

YP yellow.penguin op edpnet.be
Ma Aug 9 10:07:27 UTC 2010

Hoi Harold, David en listers,

On Mon, Aug 09, 2010 at 08:12:59AM +0200, David Westerink wrote:
> Op 8 augustus 2010 22:42 schreef Y P <yellow.penguin op edpnet.be> het
> volgende:

> Je zou ook mpd kunnen proberen, deze heeft enkele goede GUI's. Linkje:
> http://tinyurl.com/2uzzvup

Zowel moc (music on console) als mpd, mpc en een zekere draai zitten op de
Ubuntu Lucid;
eerlijk, ik vind ncurses-based apps niet erg bruikbaar in mijn persoonlijk
geval,
wat mpd/etc betreft: gaat die daemon altijd permanent draaien ookal gebruik
je het niet constant/alle dagen ?
Zijn er conflicten mogelijk ?
'T moet ook cli zijn, niet ncurse...

Thanx !