Onderwerp : Hard-disk onvindbaar bij installatie en bij live-cd Ubuntu 9.04

Auteur : A van Dieren
E-mail : sandervandieren op yahoo.com
Datum : Di Sep 15 08:09:01 BST 2009

Beste mensen, Dieter,

Hartelijk dank voor de inzet, maar ik kom er niet uit met DFSee. Tegelijkertijd merk ik dat dit probleem met technische kennis te boven gaat. Verder moet ik qua tijdsbesteding de prioriteiten eigenlijk elders leggen. Kortom: ik stop met het proberen-aan-de-praat-krijgen van Ubuntu. Als versie 9.10 uitkomt zal ik het nog eens proberen.

Hartelijk dank voor de inzet. Ik weet nu wel waar ubuntu voor staat!

Mvg

Bert