Van 8.04 naar 9.10 vanwege veiligheid Firefox ?

Johan van Dijk johanvandijk op gmail.com
Ma Sep 21 21:22:30 UTC 2009

Hein van Helsdingen wrote:
> Beste mensen,
>
> ik heb Ubuntu 8.04.2, met alle updates. Daarin zit Firefox 3.0 . Er zijn
> nieuwere releases van Firefox , in ieder geval tot en met de 3.5 ,
> nieuweren zouden ook al gaan komen.
> Ik heb gelezen dat Firefox 3.0 zonder updates zeer onveilig zou zijn.
> Van Ubuntu heb ik minstens 1 update gehad voor de Firefox 3.0 .
> Firefox 3.5 staat niet vermeld in de Repositories van Ubuntu voor Ubuntu
> 8.04.2 . (packages.ubuntu.com)
> Mijn vraag is of ik voor de internet-veiligheid beter kan omschakelen
> [...]

Beste Hein,
Met de veiligheid zit het wel goed hoor.
Ubuntu levert nog steeds updates voor Firefox 3.0, en zal dat doen tot
ergens in 2011 of iets dergelijks :-)

Als versie 3.0 goed bevalt, dan lijkt het mij het verstandigst om
daarbij te blijven.

mvg,
Johan van Dijk