Onderwerp : forum-etiquette

Auteur : Gerrit de Jong
E-mail : gerrit op gyas.nl
Datum : Za Sep 12 13:11:40 BST 2009

Hallo Jaap

Je hebt gelijk, maar waar het mij om gaat is dat een nieuw lid snel een
beetje weet waar hij aan toe is. Daarbij gaat het inderdaad niet om de
regels maar om de gedachte erachter, maar die komt je ook niet vanzelf
aanwaaien. De link die je noemt is engels, en niet iedereen is de engelse
taal machtig. Zelf heb ik het gebrek aan een soort van introductie zodanig
als een gemis ervaren dat ik daarom heel lang de kat uit de boom heb gekeken
voor ik de overstap naar Ubuntu heb aangedurft. Ondertussen heb ik
regelmatig dezelfde opmerkingen zien passeren. En nogmaals, omdat het almaar
gebruiksvriendelijker wordt krijg je meer en meer te maken met mensen die
minder goed thuis zijn in de informatietechnologie, wat zou kunnen betekenen
dat wat voor de oude rotten vanzelfsprekend is misschien toch uitgelegd moet
worden. Je kunt dat ook als een succes te zien ;-)

Vriendelijke groeten
Gerrit

Op 12 september 2009 13:24 schreef Jaap Woldringh
<jjh.woldringh op planet.nl>het volgende: