Adobe flashplayer in Ubuntu 8.04.2 ? Opgelost.

YP yellow.penguin op edpnet.be
Vr Sep 18 15:41:55 UTC 2009

Nog dit ter info:

On Thu, Sep 17, 2009 at 08:55:59PM +0200, Hein van Helsdingen wrote:
> Het is gelukt om door de ubuntu-archiefbeheerder het Adobe
> flshplayer-tar.gz-pakket te laten openen, en via het menu hiervan
> een .so pakket in mijn home-directorie te laten zetten. Daarna heb ik
> het .so-pakket op de juiste plek gezet.
> Bedankt.
> Hein.

Ik heb reeds een Ubuntu op pc gezet en daar lukte het niet met die zelfde
tar!
raar!

heb ik dan gewoon de adobe .deb file voor Ubuntu rechtstreeks geinstalleerd,
(hij vraagt je su pass uiteraard),
en dan was het OK.

'K wist niet dat Adobe nu zelfeen  .rpm en .deb ter beschikking stelt,
dat noem ik vooruitgang en een kleine herkenning voor Linux!

Y P