forum-etiquette

Gijs Key gijs op keij.org
Vr Sep 18 14:00:49 UTC 2009

Als lijdend voorwerp van de betreffende discussie:

> En o ja, ik geloof dat er op deze lijst  al eerder over is
>
> En het niet-relevante wegknippen...  ;-)

waardeer ik het ten zeerste dat ik door betrokkenen op de juiste etiquette
word/werd gewezen. Maar.... ikzelf had het toch meer gewaardeerd als dat in
een rechtstreekse reactie was gebeurd, ipv dat het topic ermee belast werd.

M.I. is het namelijk wel zo netjes als in een topic de vraag van de
vragensteller vooropstaat. Ik draag niet vaak bij aan discussies omdat
doorgaans de vragen snel en goed worden beantwoord. In die gevallen dat ik
meen een zinnige bijdrage te kunnen leveren, dan doe ik dat graag. Het
laatste waar ik dan op zit te wachten is het ondersneeuwen van die zinnige
bijdrage in een keten van niet terzake doende mail met betrekking tot de
netiquette. Het neemt bij mij het animo weg om te reageren..

Dus - Ik beloof me voortaan aan de mores te houden. Ik hoop dat het on-topic
houden van topics daar ook toe behoort... Maar dat ga ik ongetwijfeld ergens
kunnen lezen :-)

Gijs