Adobe flashplayer in Ubuntu 8.04.2 ? Opgelost.

Hein van Helsdingen hvanhelsdingen op online.nl
Do Sep 17 18:55:59 UTC 2009

Op dinsdag 15-09-2009 om 11:41 uur [tijdzone +0200], schreef YP:
> Hoi,
>
> het enige dat je moet afhalen is de tar.gz
> install_flash_player_10_linux.tar.gz
> en na dat je het hebt uitgepakt libflash*.so in /usr/lib/firefox/plugins
> zetten, meer niet.
> Soms is het simpel maar wordt er te ver gezocht.
>
> Succes,
>
> Y P

Het is gelukt om door de ubuntu-archiefbeheerder het Adobe
flshplayer-tar.gz-pakket te laten openen, en via het menu hiervan
een .so pakket in mijn home-directorie te laten zetten. Daarna heb ik
het .so-pakket op de juiste plek gezet.
Bedankt.
Hein.