Onderwerp : {Gevaarlijke inhoud?} Ubuntu-NL Digest, Volume 58, Nummer 1

Auteur : Gosse Tigchelaar
E-mail : ubuntu-gosse op home.nl
Datum : Wo Sep 30 20:47:59 BST 2009

Geachte heer / mevrouw van ubuntu-nl

Al een tijdje kreeg ik geen berichten meer van uw kant. Volume 57 nummer
5 was de laatste.
Vandaag komt deze binnen zonder inhoud maar met onderstaande tekst van
ZIGGO.
Dit had moeten zijn volume 58 nummer 1.
Tevens kwam binnen volume 58 nummer 2. Die lijkt onaangetast.

Kunt u uitvinden wat hier mis is? Kan ZIGGO zich vergissen?
Ik schreef u eerder over het uitblijven van lists, daarop heb ik niks
gehoord van uw kant.
Ik heb zelfs geprobeerd mij opnieuw aan te melden, maar daar kreeg ik
een reactie op dat ik al was aangemeld en dat moglijk iemand anders zich
als mij voordeed.

Met vriendelijke groeten
Gosse Tigchelaar.

Op dinsdag 29-09-2009 om 07:04 uur [tijdzone +0100], schreef
ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com: