Hoe stoppen/afsluiten van Backtrack 1.17 ?

Gosse Tigchelaar ubuntu-gosse op home.nl
Ma Sep 14 18:05:25 UTC 2009

Om de een of andere reden is dit en andere berichten op 25 augustus de
laatste die ik heb ontvangen.
Mijn mail werkt wel (heb ik getest). Ik sta ook nog aangemeld bij de
lijst. Dit is dus geen reactie op dit bericht op zich, maar een poging /
test te weten of ik de lijst kan bereiken.

Groeten,
Gosse.

Op maandag 24-08-2009 om 23:15 uur [tijdzone +0200], schreef Hein van
Helsdingen: