username en pas an de Ubuntu live-cd

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Zo Sep 13 17:58:51 UTC 2009

On Sun, Sep 13, 2009 at 07:49:54PM +0200, Vincent wrote:

> De kunt vanuit de GUI (of terminalvenster) een nieuwe gebruiker aanmaken en
> daarmee inloggen in de console.

Ja ok, neem nu dat ik dit doe,
hoe wordt ik dan su met / vanuit die user, die heeft geen su permissies ?
Vroeger kon je met ctrl alt f? een console openen, punt, meer was ook niet
nodig, je kon je ding doen.

Ik ga proberen bij het booten van de CD met F6 + TAB kernel params mee te
geven, en in F5 Orca te activeren.

Thnx,
Y P