Onderwerp : dringend: LTS naar Intrepid naar Jaunty

Auteur : Arie de Jonge
E-mail : arie.de.jonge op gmail.com
Datum : Do Sep 24 15:32:58 BST 2009

Sander Pientka wrote:

> Hallo, dit is vrij simpel. Open Systeem -> Beheer -> Softwarebronnen, tabblad
> Updates. Stel nu in dat je ook naar reguliere versies wilt upgraden i.p.v.
> alleen maar naar LTS-versies. Druk op sluiten en open de Update-manager. Nu
> moet er een melding komen dat Jaunty beschikbaar is.

en dat klopt niet, als je het op deze manier doet kan je alleen maar
upgraden naar 8.10

je kan alleen maar upgraden naar de eerst volgende versie OF een lts versie

wat je wel kan doen is in je sources.list hardy vervangen door jaunty,
hoewel daar wel een groter risico aan vast zit dat het mis gaat

--
desktop     : Ubuntu 8.04.3 LTS
laptop      : Debian unstable

Ubuntu Steunpunt Rozenburg ZH http://ariedejonge.wordpress.com