Onderwerp : dringend: LTS naar Intrepid naar Jaunty

Auteur : Sander Pientka
E-mail : cumulus0007 op gmail.com
Datum : Do Sep 24 15:15:33 BST 2009

Op donderdag 24 september 2009 16:05:49 schreef Y P:
> Hoi,
>
> ik wil per commandolijn de Hardy op een pc upgraden naar Jaunty;
> dit is de procedure maar hij zegt geen nieuwe versie te hebben gevonden;
> heb ik iets over 't hoofd gezien?
> ik bedoel, moet ik 1st manueel intrepid en later jaunty in sources.list
> plaatsen ?
>
> Procedure is anders zoals volgt:
>
> sudo su
> aptitude update && aptitude full-upgrade
> aptitude install update-manager-core && do-release-upgrade
>
> Heb ooit al zo van Gutsy naar Hardy geupdated op laptop, zonder probleem.

> [...]
Hallo, dit is vrij simpel. Open Systeem -> Beheer -> Softwarebronnen, tabblad
Updates. Stel nu in dat je ook naar reguliere versies wilt upgraden i.p.v.
alleen maar naar LTS-versies. Druk op sluiten en open de Update-manager. Nu
moet er een melding komen dat Jaunty beschikbaar is.
--
Met vriendelijke groet,
Sander Pientka