Onderwerp : Van 8.04 naar 9.10 vanwege veiligheid Firefox ?

Auteur : Hein van Helsdingen
E-mail : hvanhelsdingen op online.nl
Datum : Ma Sep 21 21:33:17 BST 2009

Beste mensen,

ik heb Ubuntu 8.04.2, met alle updates. Daarin zit Firefox 3.0 . Er zijn
nieuwere releases van Firefox , in ieder geval tot en met de 3.5 ,
nieuweren zouden ook al gaan komen.
Ik heb gelezen dat Firefox 3.0 zonder updates zeer onveilig zou zijn.
Van Ubuntu heb ik minstens 1 update gehad voor de Firefox 3.0 .
Firefox 3.5 staat niet vermeld in de Repositories van Ubuntu voor Ubuntu
8.04.2 . (packages.ubuntu.com)
Mijn vraag is of ik voor de internet-veiligheid beter kan omschakelen
naar de 'volledige' 9.10 met de nieuwste Firefox nadat deze is
uitgekomen in oktober 2009 ? (Het liefste blijf ik bij de 8.04.2->3 .)
Bedankt alvast,
Hein van Helsdingen.