Onderwerp : TR: help, problemen met backup restoring ntfs bestanden in tar.gz

Auteur : YP
E-mail : yellow.penguin op edpnet.be
Datum : Vr Sep 18 16:50:06 BST 2009

Ieps:

On Thu, Sep 17, 2009 at 07:07:44PM +0200, Dieter wrote:

> Maar hoe heb je dan die ntfs partitie op een ex usb disk gekregen?

4t is niet de ganse partitie,
ik heb van "zijn" fotos en muziek files die op een ntfs partitie zaten, een
tar.gz gemaakt,
en ik deed dat vanop een Ubntu live cd !

Omdat ik geen fouten kreeg dacht ik dat alles kits was,
commando was:
tar pcvfz /media/disk/mmm/arch.tar.gz zyc_en_fotos/ <ENTER>
(bijvoorbeeld).

dus dacht ik dat ik daarna die zelfde arch.tar.gz kon recupereren,
maar als de file zelf niet meer gelezen kan worden mag ik het vergeten...
 Y P