Onderwerp : help, problemen met backup restoring ntfs bestanden in tar.gz

Auteur : YP
E-mail : yellow.penguin op edpnet.be
Datum : Vr Sep 18 16:46:11 BST 2009

Hoi,

On Thu, Sep 17, 2009 at 04:05:14PM +0200, Geert Altena wrote:

> Klinkt als iets vreemds met je USB stick. Wellicht bad sectors.

4t is een WD HD,
heb ik nog vorige week gebruikt om 35G aan eigen mp3's te kopiŽren; die zijn
nog perfect,
enkel dat tar.gz van een ntfs partitie/repository/subdir/ geeft problemen.

> Hoe gaat het met andere files: kun je die wel naar die stick schrijven
> en vervolgens weer lezen?

Rest van schijf is dus perfect.
Noteer voor alle duidelijkheid dat het om een EXT ene niet NTFS schijf gaat.

> Heb je al eens een badblocks scan op die USB stick gedaan (het is toch
> een ext2/3 FS op die stick als ik je verhaal goed begrijp?)

Ah, goed idee dat van de badblocks... had het uit m'n hoofd verloren!!!

Y P