Onderwerp : forum-etiquette

Auteur : Jan Claeys
E-mail : ubuntu op janc.be
Datum : Di Sep 15 13:18:10 BST 2009

Op zaterdag 12-09-2009 om 10:25 uur [tijdzone +0200], schreef Gerrit de
Jong:
> - Doe dit document bij de automatische reply zodra een nieuw lid zich
> aanmeld op het forum.

Mja, ik herinner mij nog de tijd dat verschillende providers naar de
algemene netiquette-regels verwezen in hun gebruiksvoorwaarden...  ;-)

Wat betreft citeren van eerdere berichten is het volgende een redelijk
goede uitleg: http://www.leerquoten.nl/quote.html (de voorbeelden voor
specifieke programma's zijn wel enigszins verouderd...)

Wat betreft de reden waarom telkens bovenaan je reactie toevoegen geen
goed idee is, heeft "Briachons" (één van m'n internet-helden) ook ooit
eens een goed voorbeeld gepost:
http://groups.google.be/group/be.test/msg/b7bf13a7aa4f98b4

Zo wil je toch geen verhaal volgen?  :-P

--
Jan Claeys