Onderwerp : Layout email in Evolution

Auteur : Dieter
E-mail : DiiN op tele2.nl
Datum : Ma Sep 14 22:02:04 BST 2009

Op maandag 14-09-2009 om 19:02 uur [tijdzone +0200], schreef Kees
Verhagen:

> In Evolution kan je best wel het een en ander instellen maar 1 ding
> lukt mij niet om dit standaard ingesteld te krijgen: Het lukt mij niet
> om in een nieuwe email direct de kleur van het lettertype gewijzigd te
> krijgen.

Je kunt het ook wijzigen bij HTML de 'letterkleur' te kiezen.
Als je via het Hulp menu naar de Evolution FAQ gaat en daar
'default-color' intikt, komt er iets moeilijks.
Maar je kunt ook via Hulp -> Info naar de Evolution website of naar de
online hulp.

Groetend, Dieter.