Hoe stoppen/afsluiten van Backtrack 1.17 ?

Hein van Helsdingen hvanhelsdingen op online.nl
Do Sep 3 16:35:15 UTC 2009

Op donderdag 03-09-2009 om 17:09 uur [tijdzone +0200], schreef Sander
Pientka:
> Hoi Hein, ik weet niet of je vraag intussen al beantwoord is, maar ik stuur
> dit toch maar even, Sluit Backtrack af met het commando "shutdown now" ;)
> --
> Met vriendelijke groet, REDACTED

Kun je met de opdracht  shutdown now   ,op de
opdrachtregel/console/commandline ook de Sysresc-cd afsluiten ? (Met
deze te downloaden(iso) cd kun je een complete backup/image maken van
een compleet besturingssysteem inclusief home-informatie) ?

Alvast bedankt, Hein van Helsdingen.