help! Creative Zen Mosaic MP3 Player !

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Wo Sep 2 20:48:52 UTC 2009

Hoi Jan,

raar, heb gnomad2 en de libnjb geïnstalleerd.
Ook mtp-tools stond er al op.

Maar gnomad2 vind het toestel niet.

Oner een ander (rpm-based) o s werd hij meteen gevonden na installatie van /
en door gnomad2, en
daar kan je simpelweg een file van ~/Muziek naar het apparaat slepen na dat
je die file hebt gemarkeerd.

dus gebruik lijkt nogal eenvoudig, maar 't moet nog werken,
onder Hardy duidelijk niet!
Nogthans bestaan de Creative Jukebox en Zen een tijdje al...

Y P