Fw: Ubuntu en Firefox

Lei van Roij l.v.roij op hccnet.nl
Wo Sep 2 15:00:09 UTC 2009

Hoe start ik Firefox in een terminal??

Lei van Roij.

----- Original Message -----
From: Lei van Roij
To: Ubuntu-NL op lists.ubuntu.com
Sent: Wednesday, September 02, 2009 4:56 PM
Subject: Ubuntu en Firefox

Op maandag 31-08-2009 om 09:38 uur [tijdzone +0200], schreef Lei van
Roij:
> Tijdens de installatie (geen update) van ubuntu 9.04 werden bestanden
> opgehaald via internet na de installatie kon ik ubunu update gebruiken en
> kan ik mailen. Firefox maar ook Epiphany webbrowser starten beiden wel op
> maar vallen direct weg naar het aanmelding scherm. De systeemmonitor geeft:
> geheugen 497.5 Mib, processor Celeron, vrije schijfruimte 30.4 Gib. Waarom
> vallen de webbrowsers na opstarten direct weg?? wat kan er mis zijn??

Misschien handig om firefox eens te starten in een terminal en te kijken
welke foutmeldingen je dan krijgt.  Misschien is er een probleem met een
plugin of zo...

PS: gelieve naar de mailing list te antwoorden, dan kunnen andere mensen
mee helpen denken!

--
Jan Claeys