Voor het eerst prima geluid... maar wel een F-spot probleempje

Dieter DiiN op tele2.nl
Vr Okt 30 16:02:14 UTC 2009

Op vrijdag 30-10-2009 om 08:48 uur [tijdzone +0100], schreef A. Van Roy:

> Ik gebruik F-spot vooral om foto's in RAW-formaat snel even door te
> kijken voor ik ze in The Gimp +UFRaw verder bewerk.

Kijk eens naar showfoto, is een kde programma, dus gaat mogelijk wat
meer libs installeren, maar kan raw-formaat aan. Ik gebruik het alleen
voor basale zaken, zoals iets uitsnijden, pixels verminderen voor een
website en zo, dus ik kan er niet meer van vertellen.
Ook heb ik even naar je website gekeken, erg mooie foto's. Succes ermee.

Groet, Dieter.