MACOSX op linux

kenneth westelinck kenneth.westelinck op telenet.be
Zo Okt 11 11:35:21 UTC 2009

Even googlen bracht mij bij deze link:
http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Vmware_how_to

Is voor 10.4, maar ik veronderstel dat het net zo goed werkt voor
Leopard en Snow Leopard.

VMWare's server is ook een gratis software pakket dat je hier kan vinden:
http://www.vmware.com/products/server/