python

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Do Okt 8 07:17:45 UTC 2009

Hoi Jan:

On Thu, Oct 08, 2009 at 05:01:19AM +0200, Jan Claeys wrote:

> Python 2.4 is beschikbaar in alle (nu nog) ondersteunde Ubuntu versies:
> http://packages.ubuntu.com/python2.4
>
> Is wel niet standaard geïnstalleerd op recente installs...

Ja OK, dat had ik ook gezien maar de vraag is hoe het zit met de mogelijke
conflikten ?
als ik python2.4-minimal installeer (op voorwaarde dat Guppy, de prog die
enkel met py2.4 compatibel is), gaat die niet py2.5 willen verdriven ?
Ik heb enkel py2.4 nodig voor Guppy, een soft dat nodig is om files van ons
"oude" sat-receiver Topfield te kunnen kopiëren...

Y P