pdf's printen in kpdf/Ooo met een Brother DCP-165C

Peter Klaassen peterklaassen op quicknet.nl
Za Okt 3 14:13:37 UTC 2009

Op Saturday 03 October 2009 12:48:33 schreef Matthijs:
> Hoi Peter,

> Staat in Ubuntu bij Systeem | Beheer | Printen bij /Printer opties/ (ik
> heb de Engelse Ubuntu, dus misschien heet het allemaal net iets anders)
> het formaat op A4 en niet op Letter?
>
> groet,
> Matthijs

Die stond inderdaad op Letter en niet op A4.
Maar na de wijziging van die instelling gedraagt de printer zich nog
hetzelfde.
Moet er misschien nog iets in cups worden gewijzigd?
ps Kubuntu 8.04 LTS HH 64 bits.

--
Peter
Registered Linux user # 458207