Onderwerp : ziggo probleem

Auteur : Aart Koelewijn
E-mail : aart op mtack.xs4all.nl
Datum : Wo Okt 14 19:03:37 BST 2009

On Wed, 14 Oct 2009 16:01:54 +0200, Peter Klaassen wrote:

> Hoe kom ik bij die newsserver?
> Volgens mij lukt dat niet met Kmail? Is het wel?

Geen idee, veel mailprogramma's kunnen ook nieuwsgroepen volgen, maar ik
heb ze daar nooit voor gebruikt en heb al helemaal nooit met Kmail
gewerkt. Zelf gebruik ik voor nieuwsgroepen Pan, maar er zijn veel andere
programma's waarmee het ook kan. Even in de handleiding/man-page van het
gekozen programma nazoeken hoe je je aanmeld bij een nieuwsserver. De
gangbare programma's hebben een configuratie pagina waarin je de te
gebruiken newsservers kunt opgeven.

Aart