contact vraag:Evolution

rigobert roelofs rigobert.roelofs op planet.nl
Zo Nov 8 11:16:35 UTC 2009

Hoe kan ik mijn verkeerd ingestelde email van Evolution herstellen?
Ik kan niets vinden wat lijkt op account herstellen.
Ben helemaal nieuw in Ubuntu 9.10 en had me voorgenomen geen ander
emailprogramma meer te nemen dan die Ubuntu me aanreikt. Nou, ben ik
toch weer gezwicht omdat ik heel erg op mijn dagelijkse email ben
gesteld en het ook erg nodig heb voor mijn werk. Dus toen ik Evolution
niet verder kreeg dan dat hij me een password vroeg over het opgegeven
adres ben ik toch , na veel zoeken, weer overgegaan op Modzilla Thunderbird.
Kan iemand mij duidelijk maken hoe ik opnieuw Evolution een nieuw adres
en password kan geven als het er al opstaat. ik moet toch op een of
andere manier terug kunnen om mijn emailadres te veranderen zodat hij
het wel doet.
Graag jullie advies en bedankt voor het willen bekijken van mijn
probleem. Groeten van Rigobert Roelofs.