Realbasic

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Zo mei 24 11:28:53 UTC 2009


Op Sunday 24 May 2009 08:41:44 schreef herman.hart:
> Beste allemaal,
>
> Ik heb ubuntu 8.10
> Ik heb realbasic geinstalleerd met de deb file voor Ubuntu
> Alles liep perfect
> Eerst heb ik het aangeklikt vanuit de downloadmap toen dat niet werkte
> heb ik een nieuwe map, realbasic, aangemaakt daar het deb file ingezet
> en een herinstallatie gedaan ook dit verliep perfect.
>
> Maar als ik op het realbasic embleem klik dan start het wel op, ik krijg
> een opstartscherm met loading maar daarna niets meer, ik krijg geen
> REALbasic Window Layout Editor in beeld.
>
> heeft een van jullie een idee wat er fout kan zijn gegaan
>
> Groet herman.

Hallo Herman,

Ik denk dat je hier op de verkeerde plaats je vraag stelt.
Realbasic is een commercieel product, en als je er netjes voor hebt betaald, 
heb je recht op de support (ondersteuning) die ze bieden. Bovendien is er een 
user forum, waar je je vragen kunt stellen, zie onde Communities op

http://www.realsoftware.com/realbasic/

Ik denk dat er op dit forum maar heel weinig mensen te vinden zijn die je 
kunnen helpen :).

Groeten,

Jaap




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst