Geen onderwerp

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Vr mei 22 19:16:13 UTC 2009

Op Friday 22 May 2009 19:11:35 schreef Jan Claeys:
> Op woensdag 20-05-2009 om 15:41 uur [tijdzone +0200], schreef Jaap
>
> Woldringh:
>
> En liefst één waarvan de dode toetsen via AltGr bereikbaar zijn en dus
> niet "US international" waar je niet vlot ' en " mee kan tikken.
>

> --
> Jan Claeys

Tja, elk voordeel hep sijn nadeel. Het is maar wat je gewend bent, en je hebt
gelijk. Ernstiger vind ik dat het met dode toesten niet mogelijk is (voor
mij?) om ç te typen, dat moet ik met Alt Gr , c doen, maar de rest, ñ, é, ö
etcetera doe ik ik wel met ~ n, etc. Maar moet je hebben " of ' of ~, dan
moet je na die tekens een spatie typen.

Dat gebruik van de Alt Gr-toets moet trouwens ook worden ingesteld.
Koppeltoets of zo.

Maar ik denk eerlijk gezegd dat de OP een computer heeft gekocht in Engeland,
en dus een Engels toetsenbord heeft.

Jaap