filmpjes op youtube e.d.

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Vr mei 15 09:41:45 UTC 2009

Op Thursday 14 May 2009 21:08:25 schreef Peter Klaassen:
> Na een hernieuwde installatie van 8.04.2 Kubuntu op een Intel 64 bits
> machine krijg ik maar niet de filmpjes aan het spelen in Firefox 3.
>
> bij youtube wordt geadviseerd om flash player 10 te downloaden maar die
> geeft een architecture error.
>
> ik heb medibuntu in de repository staan.
>
> ik had het idee dat ik voorheen wel alles kon zien.
>
> wat zie ik over het hoofd?
>
> --
> Peter
> Registered Linux user # 458207

Hallo Peter,

Toevallig heb ik onlangs ongeveer hetzelfde gedaan als jij, alleen heb ik een
AMD64-processor en jij een Intel (ik had in een wilde bui een upgrade
uitgevoerd naar Jaunty, met KDE4, en ik moet zeggen, helaas, dat KDE4 bagger
is. Daarom maar opnieuw de LTS-versie geïnstalleerd, op
mijn "productiecomputer" :)

Bij mij werkt Youtube naar behoren, net even geprobeerd. Ik heb de
flash-plugin nonfree geïnstalleerd via Synaptic, dat is van Adobe, welke
versie het precies is no savvy.

Groeten, en succes,

Jaap