probleem

Harold de Bruijn h.de.bruijn op falling.demon.nl
Do mei 14 20:23:39 UTC 2009


Loek van Wijk schreef:
> Ik heb lightning gedownload om een agenda in Mozilla Thunderbird te 
> kunnen gebruiken.
> Het werkt gewoon niet. Ik heb de downloads op verschillende manieren 
> uitgevoerd, maar het werkt niet.
> Wat doe ik fout?
>
> Groet, Loek
>
>   
Beste Loek,

Wil je het persee in Thunderbird hebben ?
Anders is wellicht Sunbird een optie ? ( lightning maar dan los )

Harold de Bruijn




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst