probleem
Harold de Bruijn
h.de.bruijn op falling.demon.nl
Do mei 14 20:23:39 UTC 2009
Loek van Wijk schreef:
> Ik heb lightning gedownload om een agenda in Mozilla Thunderbird te
> kunnen gebruiken.
> Het werkt gewoon niet. Ik heb de downloads op verschillende manieren
> uitgevoerd, maar het werkt niet.
> Wat doe ik fout?
>
> Groet, Loek
>
>
Beste Loek,
Wil je het persee in Thunderbird hebben ?
Anders is wellicht Sunbird een optie ? ( lightning maar dan los )
Harold de Bruijn
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst