eMachines E520-572G12Mi wifi

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Ma mei 4 15:21:44 UTC 2009

Op Monday 04 May 2009 15:26:55 schreef Jan Wesselink:

> Dat is niet altijd het geval, sommige lieden scheppen er erg veel
> genoegen om te laten blijken hoeveel verstand ze ergens van hebben en
> verslijten een ander graag voor gek.
>
> Ik hoop in ieder geval dat ik aan deze lijst iets heb en ook mijn
> steentje bij kan dragen.
>
> m vr gr
>
> Jan

Zou kunnen.

Niettemin is dat in zijn algemeenheid niet waar. Voor degenen voor wie dit wel
waar zou zijn, en trouwens voor iedereen, is het wellicht de moeite waard om
de code of conduct voor Ubuntu er nog eens op na te lezen:

Zie: http://www.ubuntu.com/community/conduct

Uit ervaring weet ik dat juist bij Ubuntu de toon over het algemeen heel
vriendelijk is, en dat men erg behulpzaam is.
Uit je opmerking dat je graag een steentje wil gaan bijdragen maak ik op dat
ook bij jou de goede wil aanwezig is ...

:)
Jaap