eMachines E520-572G12Mi wifi
Jan Wesselink
janwesselink op upcmail.nl
Zo mei 3 06:54:11 UTC 2009
> Geen idee wat je precies bedoelt; normaal zit de functie om een fout te
> rapporteren in het hulp-menu van de meest courante toepassingen.
> Of als je de terminal wil gebruiken: ubuntu-bug
>
> Vb. voor kernel/driver-bugs:
>
> ubuntu-bug linux
>
>
> --
> Jan Claeys
>
>
¨report a problem¨ zit verborgen in het systeemmenu.
Een fout rapporteren is voor een gewone gebruiker niet te doen.
Ik heb dat ooit geprobeerd maar dan worden er allerlei dingen gevraagd
waardoor ik denk ¨laat maar¨
Op diverse fora kom je meestal ook niet verder omdat veel ervaren
Linuxgebruikers nogal eens de neiging hebben er een heel ingewikkeld
verhaal van te maken die voor de gewone gebruiker niet te volgen is.
Er zou een eenvoudige manier moeten zijn om fouten te rapporteren naar
mijn mening.
Misschien is die er wel maar ik heb m nog nooit gevonden.
m vr gr
Jan.
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20090503/babdc1ad/attachment.html>
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst