eMachines E520-572G12Mi wifi

Ir. M.J. (Meindert) Frouws m.j.frouws op versatel.nl
Vr mei 1 21:10:42 UTC 2009

L.S.,

Enige maanden geleden heb ik een laptop aangeschaft,een eMachines
E520-572G12Mi.
De wireless verbinding is onder ubuntu een ramp (met de ath5k driver).
De verbinding is uiterst traag en valt soms tijden weg.
Ik had gehoopt dat dit onder jaunty beter zou zijn, maar het is nog
steeds dezelfde ellende.
Noodgedwongen gebruik ik dus nog steeds windows vista, want dan loopt
alles als een zonnetje.

Wie heeft de wireless verbinding op dezelfde laptop wel goed aan de
praat gekregen en heeft voor mij de gouden tip?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Meindert Frouws