Mono

Bert Van de Poel bert op bhack.net
Zo Jun 14 15:27:09 UTC 2009

Naar mijn mening is er geen nood aan .NET op linux, kan allemaal wel
handig enzo zijn maar ik vind het op zich maar niets.

De problemen die het in Amerika kan geven zijn reƫel als ik kijk naar de
vFAT zaak tussen Microsoft en TomTom.
Hier in Europa is er op zich geen gevaar maar we moeten solidair blijven
met elkaar.

Ik denk dat de Free and Open Source Software community perfect werkt
zonder mono en vanwege de mogelijke gevaren en het gedoe dat eraan
verbonden is kunnen we het dus maar beter negeren.
Daarbij, gecompileerde C en C++ zijn sneller dan mono (voor zover ik
weet) en eenvoudig te leren.

Natuurlijk is dit alleen mijn mening en of de feiten kloppen of niet
maakt me eigenlijk niet zoveel uit, mono voelt nu eenmaal niet goed voor
mij.

Bert.

--
Bert Van de Poel