Hoe hou ik " alle notities zoeken " van deTomboys in het menu bij opstarten.

Hein van Helsdingen hvanhelsdingen op online.nl
Di Jun 9 10:32:37 UTC 2009

Het raampje van " alle notities zoeken " van Tomboy komt na het inloggen
steeds automatisch te voorschijn als Ubuntu is opgestart. Dit wil ik
niet. Ik heb al in de configuratie-editor gezocht of er een aanvinkoptie
is  om dit te veranderen, maar ik kan dat nu niet vinden.  Nadat er zo'n
2 dagen terug en update was geweest voor het pakket "cron "  kwam
"alle notities zoeken" van Tomboy niet te voorschijn.  Nu weer wel.
Wat kan ik hier aan doen?
Bedankt alvast,
Hein van Helsdingen