fotos naar cd of map sturen
Paul van der Vlis
paul op vandervlis.nl
Ma Jul 27 14:02:39 UTC 2009
Heinz schreef:
> Hallo listeners,
> mijn probleem is wanner ik van F-spotfotoverwaltung ( dus ik werk met
> duitse versie)fotos wil versturen naar cd of map, krijg ik altijd een
> overdrachtsfout melding. Wat is hier aan ze doen???
Naar CD lijkt me nogal duidelijk, je kunt niet zomaar naar een CD
schrijven. Dat doe je met een CD-brand-programma.
Je zegt dat je het probleem ook hebt met een map. In welke map probeer
je de foto's dan te stoppen? In je home-directory zou geen probleem
moeten zijn.
Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.
--
http://www.vandervlis.nl/
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst