Gnome-panel geeft geen toepassingen

Vincent mailinglists op vinnl.nl
Ma Jul 6 11:58:08 UTC 2009

2009/7/6 Jeroen Hendrickx <jeroen.hendrickx op telenet.be>

> Hallo allen,
>
> Ik heb gisteren 9.04 op mijn laptop gezet, en omdat dat toch maar een
> klein schermpje heeft, zo'n laptop, heb ik er een gnome-panel van
> verwijderd. Nu heb ik dus enkel het panel met de bekende Toepassingen /
> Locaties / Systeem en niet meer de andere die de workspace-switch,
> prullenbak en de lopende toepassingen laat zien.
>
> Ik had onder 8.10 net hetzelfde gedaan, maar dan verschenen de
> openstaande progs wel in die ene balk (Toepassingen enz...) en nu niet
> meer.  Onder 8.10 deed het systeem dat vanzelf. Ik wil maw graag dat die
> [...]

Hoi Jeroen,
Als het goed is kun je met je rechtermuisknop op het paneel klikken en dan
een applet er aan toevoegen (weet even niet hoe het exacte item heet omdat
ik op Xubuntu zit). Dan wil je iets van task list of iets dergelijks
toevoegen. Hetzelfde geldt voor de workspace switcher, trash applet en show
desktop.

Groetjes,
--
Vincent