Onderwerp : Verzenden/ontvangen probleem met Evolution (9.04)

Auteur : Niels Egberts
E-mail : niels.egberts op gmail.com
Datum : Vr Jul 24 16:25:09 BST 2009

Hoi,
Ik heb wat voor je gegoogled en ik heb dit gevonden:
"Default setting is to work off-line which greys out the buttons.
Select File -> work on-line allows you to use the send/receive
button."

Dus waarschijnlijk staat offline werken aan. Als je dit uit zet kan je
als het goed is weer mail ontvangen en verzenden.

Niels.