Problemen met connectie naar adsl netwerk

Martijn van de Streek martijn op vandestreek.net
Zo Jan 18 14:41:23 UTC 2009

Ik denk dat je met de handleiding van XS4ALL in de hand, je je modem
instellingen even moet controleren (zodat DNS etc. weer goed worden
doorgegeven), en eventuele andere routers (wifi?) op je netwerk zo instellen
dat ze niet OOK dhcp-server spelen.

Dan zou automatisch verbinden moeten werken.

Martijn