Openen van het audio-uitvoerapparaat is mislukt

Cor van den Berghe cor op vdberghe.nl
Za Jan 17 16:48:34 UTC 2009

Hallo allemaal,

Ik krijg in Rhythmbox de volgende melding als ik een mp3 bestand probeer
af te spelen: Openen van het audio-uitvoerapparaat is mislukt
Nu kan ik de computer wel een keer resetten, maar dat wil ik eigenlijk niet.
Weet iemand of het mogelijk is om e.e.a. te resetten zodat ik wel weer
muziek kan afspelen zonder de computer te herstarten.

Het audio device is een ATI Technologies Inc RS780 Azalia controller
geïntegreerd op het (Gigabyte GA-MA78G-DS3H) moederbord.
De Ubuntu versie is 8.10 64bit

Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten,
Cor van den Berghe

--
Dit bericht is gescanned op virussen en andere gevaarlijke
inhoud door MailScanner en lijkt schoon te zijn.