Vertalen

Bert Van de Poel bert op bhack.net
Vr Jan 9 12:32:41 UTC 2009

Beste ubuntu-nl mailing list,

ik zie hier net op https://launchpad.net/~ubuntu-l10n-nl dat ik op deze
mailing list moet zijn om deel te worden van het vertaal team.
Dus ja, wat moet ik nu precies doen om deel te worden van het team,
gewoon een .po bestandje vertalen ?
In dat geval, stuur het gerust maar, ik zou graag wat helpen met
vertalen voor jaunty en ik denk dat alle hulp wel welkom is.
BTW: die webpagina die ik net doorgaf is haast onvindbaar, kan het niet
ergens aangeduid worden hoe lid te worden (en dat moet ik misschien ook
eens naar canonical mailen maar goed).

Ik ga er vanuit dat hier net zoals op de ubuntu-be mailing list wel snel
een antwoord op zal komen.

mvg, Bert.

--
Bert Van de Poel