Stacking-software voor deep sky-fotografie

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Do Jan 8 10:06:54 UTC 2009

Op Wednesday 07 January 2009 22:47:52 schreef Robert Spanjaard:

> Dit lijkt te zijn wat ik zoek, en hij heeft meteen een groot voordeel en
> een groot nadeel.
>
> + Hij doet _alles_ volautomatisch...
> - ...wat wel betekent dat hij _veel_ tijd nodig heeft. Op mijn Athlon XP
>   4850e is 'ie zomaar een uur per frame aan 't rekenen. :-)
>
> --
> Regards, Robert                                      http://www.arumes.com

Geweldig dat je dit even meldt, te vaak komt het voor dat je na een bericht
nooit meer wat hoort. Ik meen dat ik ergens ook heb gelezen dat ale wel wat
tijd nodig heeft.

Ook fijn dat je je niet laat afschrikken door een spartaanse interface :)

Jaap