Belastingaangifte 2008 voor Ubuntu 8.10/

Martijn van de Streek martijn op vandestreek.net
Di Jan 6 19:22:00 UTC 2009

Maar autopackage is echt het slechtste package-systeem ooit verzonnen.

Zie o.a.:
http://kitenet.net/~joey/blog/entry/autopackage_designed_by_monkeys/
http://www.licquia.org/archives/2005/03/27/autopackage-considered-harmful/

Martijn