Hallo Jaap... Ik heb het een en ander geprobeerd..zonder succes.Mijn Ubuntu kennis schiet nog een beetje tekort. Maar eigenljik kunnen we het zo laten...want ik kan brieven schrijven/uitprinten en PDF berichten openen. En meer hen ik niet nodig. Groeten...Loek Gehrke.