Als ik Oo.o open zie ik alles in het Grieks.Ubuntu 8.10

loek gehrke sp609686 op telfort.nl
Vr Feb 27 13:43:11 UTC 2009



Hallo Jaap...

Ik heb het een en ander geprobeerd..zonder succes.Mijn Ubuntu kennis 
schiet nog een beetje tekort. Maar eigenljik kunnen we het zo 
laten...want ik kan brieven schrijven/uitprinten en PDF berichten 
openen. En meer hen ik niet nodig.

Groeten...Loek Gehrke.




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst