Hallo, Ik draai ubuntu op mijn laptop naar volle tevredenheid. Het enige dat ik niet geregeld krijg is dat de computer altijd verbind met MIJN router. Hij lijkt willekeurig te kiezen uit de beschikbare draadloze netwerken. Kan ik ergens instellen dat altijd voor "sitecom" (mijn router) gekozen moet worden? thanks, Peter