Vraagje over SWAP-partitie
Maurice Diekhorst
maurice_diekhorst op hotmail.com
Do Feb 19 20:16:26 UTC 2009
10GB lijkt idd erg groot voor een swap.
Maar het idee erachter is om een aparte schijf te maken waarop ik bij het draaien van Windoos mn iGadget aan kan linken en omdat je maar 4 partities kan hebben alleen de swap dan vrij zou zijn.
|Windows Vista|Shared NTFS Volume|Swap/iGadget|Ubuntu root partitie|
En waarom dan niet mn iGadget op mn shared NTFS, omdat dat helaas gewoonweg niet kan.
> Subject: Re: Vraagje over SWAP-partitie
> From: ubuntu op janc.be
> To: ubuntu-nl op lists.ubuntu.com
> Date: Thu, 19 Feb 2009 19:54:54 +0100
>
> Op donderdag 19-02-2009 om 19:26 uur [tijdzone +0100], schreef Maurice
> Diekhorst:
> > Ik ben weer eens van plan om een multiboot Laptop in elkaar te gooien.
> >
> > Nu ben ik alleen van plan om mijn SWAP partitie ook in Windoos te gaan
> > gebruiken als (10GB)sessieopslagruimte.
> >
> > Weet een van jullie toevallig hoe dat te doen is?
>
> Niet.
>
> 10 GiB lijkt me trouwens veel te groot voor een swap-partitie, tenzij je
> 8 GiB RAM in laptop zitten hebt of zo.
>
>
> --
> Jan Claeys
>
>
> --
> Ubuntu-NL mailing list
> Ubuntu-NL op lists.ubuntu.com
> Info/Uitschrijven: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-nl
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20090219/d302df43/attachment.html>
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst